blinky-text

More Welcome Images at Jhocy.com

Sunday, February 27, 2011

Produk baru....cup cake...sedia menerima tempahan




Assalamualaikum..kpd semua pelanggan dan pengunjung blog.
Kami ingin memaklumkan bahawa Resepicoklatbiz telah menambah lagi produk terbaru dalam rangkaian produk kami iaitu kek cawan ( cup cake ) dan cheese tart.

CUP CAKE

1) size s = RM 1.80
2) size m = RM 2.10
3) size l = RM 2.30
PERASA : COKLAT / VANILLA / STRAWBERI / OREN

&

CHEESE TART

HARGA : 50 SEN/PC
INTI : COKLAT / STRAWBERI / BLUEBERI

KEPADA PARA PENGUNJUNG YANG BERMINAT UNTUK MENEMPAH..SILA TERUS SMS KE NO. 019-7051442 UNTUK MENDAPAT MAKLUM BALAS DGN SEGERA...





ada lagi....



Order drpd officemate husband..tq

Oreo choc dibuat untuk Pegawai2 PPK JB Timur yang datang ke rumah saya.
TQ ...mudah2han ehmm...dapatlah


Gambar2 terkini ....yg customer order



Lollichoc RM 1.50...


Ni chocolate box medium size ( termasuk 12 pcs praline)
Order drpd kawan sepupu untuk majlis pertunangannya
tq


Ni order drpd kawan adik kat UTHM
Untuk sambutan Anniversary ibu bapanya...
TQ ..lupa plak nak tanya nama kawan dia tu...( sbb tak jumpa face to face)

Saturday, January 8, 2011

Terima kasih....ni gambar2 yg customer order minggu2 lepas


Coklat praline dan edible ni bawa g ofis husband...tq kat member2 ofis yg beli...tq..tq..



Coklat ni buat untuk org2 yang datang marhaban kat rumah sempena kelahiran anak saudara



Coklat2 ni dijual ketika program MPPG kat Kg. Mulia...

~Special box :Praline 25 cavity RM 39.00

~ Edible Choc : RM 2.00

~ Special box : Praline 4 cavity RM 4.00


TQ for all customer....

Monday, January 3, 2011

SELAMAT DATANG 2011

Selamat datang Tahun 2011....untuk pengetahuan semua pelanggan, tahun ini Resepicoklatbiz bukan saja menjual coklat2 untuk segala majlis....malah kami juga menjual bekas/plastik2/kotak2 untuk mengisi coklat secara pukal. Para pelanggan boleh lihat di katalog kami untuk maklumat lanjut...dan atas permintaan ..Resepicoklatbiz juga akan membuka kelas membuat coklat (lebih kpd demo) yang mudah dan simple.

Saturday, December 25, 2010

from Zulaikha....

Zulaikha order 50 pcs praline...
harap2 sesuai warna ni utk majlis tu...
Jgn lupa order lg bila nak buat majlis besarnya....TQ

Ni order drpd Aishah ofismate husband

Aishah order 100 set praline(variety), so apalagi..kita buatlah campur2, colourful

TQ Aishah..harap2 puashati..nanti boleh order lg ya..